2019年2月21日 星期四

【必睇DSE防中伏】有關HKUE收生及認可性,有冇人知HKUE 好唔好係咪黑店?

DSE考得差,唔呃人,老實講真係唔想咁早出黎做野,於是上網周圍搵,搵到間叫HKUE,有HD,有DEGREE,初時以前係比錢就讀到的私營大專啦,於是兩梳蕉咁手fing fing上去問下,點知上到去HKUE,竟然俾職員話左一餐,話我一定要了解自己想要乜同埋HKUE 是讀乜,同我傾左一陣計,佢地比左一些課程資料叫我返去考慮下,和家人傾下好唔好報名,始終條路是自己的。

於是我返去問下家人,又再上網search下啦, 發現高登lihkg很多激進份子話HKUE呃人又冇認可性中伏之類,但其他地方又唔見有咁激…..

咁我認為網上留言都只能參考,正如粥粉麵飯有人喜歡亦有人討厭,都係睇下岩唔岩自己口味,我DSE堅唔夠分,HKUE又真係可以幫到我繼續升學(當然成績都要有返咁上下啦)讀就有機會U Grad,退一萬步,U Grad唔到都有HD,點都好過DSE畢業啦,真心唔想做保險行街傳銷囉,所以HKUE我考慮後,應該都會報名的,如果大家有意見都歡迎開心share 下。

沒有留言:

張貼留言